IS today Friday the thirteenth?

View previous topic View next topic Go down

IS today Friday the thirteenth?

Post by Famstyle on Thu Feb 02, 2012 2:30 pm

Man what a day!!! FB not workin', work is suckin' and Im tryin' too pay the bills in shitty economy! Updates on the right of this page not shown' up on my puter!!!!Damn Cant wait for three o'clock, then Beerthirty!!!!
avatar
Famstyle
G3GM Member
G3GM Member

Street Cred : 2

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Mcarlo77 on Thu Feb 02, 2012 2:41 pm

Yeah...newest posts not rolling up the right side of my screen, either...wtf?
avatar
Mcarlo77
Donating Member
Donating Member

Street Cred : 56

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Famstyle on Thu Feb 02, 2012 4:37 pm

The damn groundhog must be up too sumptin'! Beer
avatar
Famstyle
G3GM Member
G3GM Member

Street Cred : 2

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Limey SE on Thu Feb 02, 2012 5:19 pm

I am gonna make a spot to show all the past donaters, Then he can delete the side Bar from 2010, 2009, 2008

___________________________________________
avatar
Limey SE
Management
Management

Street Cred : 85

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Famstyle on Thu Feb 02, 2012 8:29 pm

OH, Thats kool!
avatar
Famstyle
G3GM Member
G3GM Member

Street Cred : 2

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Mcarlo77 on Thu Feb 02, 2012 8:35 pm

Somethin' better happen fast...I'm suffering withdrawals!!
avatar
Mcarlo77
Donating Member
Donating Member

Street Cred : 56

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Limey SE on Thu Feb 02, 2012 8:42 pm

ahhhhhhhhhhh you guys are killin me LOL But what I am running into is a spot where only site creator can get into I will keep workin on it LOL

___________________________________________
avatar
Limey SE
Management
Management

Street Cred : 85

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Limey SE on Thu Feb 02, 2012 8:59 pm

OK the Post Ticker will be back shortly be patient please the Site Creator Had to add it back

___________________________________________
avatar
Limey SE
Management
Management

Street Cred : 85

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Famstyle on Fri Feb 03, 2012 12:17 am

Thanx , first thing that went right today!!! Always appreciate the update wheel!!lol Thumbs up
avatar
Famstyle
G3GM Member
G3GM Member

Street Cred : 2

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Tom77 on Sat Feb 04, 2012 11:19 am

Famstyle wrote:Man what a day!!! FB not workin', work is suckin' and Im tryin' too pay the bills in shitty economy! Updates on the right of this page not shown' up on my puter!!!!Damn Cant wait for three o'clock, then Beerthirty!!!!

I AGREE!!!!!!!!! 10+ hours of corporate yahoo's bitchin at you will drive anybody to drink! Thats why I just got up. Already had my coffee and bottle of advil! Beer
avatar
Tom77
Donating Member
Donating Member

Street Cred : 8

Back to top Go down

Re: IS today Friday the thirteenth?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum